2018. március 5., hétfő

Ön szeret ügyfelet veszíteni?

 
Image
 
 

Valaki ebben a pillanatban vesztett el egy ügyfelet.

Ameddig Ön ezt a levelet elolvassa addig valahol megszakad - egy eredetileg gyümölcsözőnek indult - üzleti kapcsolat: valaki elveszít egy ügyfelet, egy partnert. Mi azt szeretnénk, ha ez Önnel soha nem történne meg. Elmondjuk, hogy figyeljen oda a kommunikációjára.

 

A kommunikáció hatalma

Image

Pszichológusok egy kutatásban megállapították, hogy a legtöbb ügyfélvesztésnek az oka a kommunikáció, vagy annak a hiánya. Ugyanez a kutatás arra is rávilágított, hogy ha a kommunikáció szorosabb lett volna, akkor nagy eséllyel megoldották volna a problémákat, és nem történt volna ügyfélvesztés.

 

Az üzleti életben egy partner elvesztése apróságokon múlhat. Akár csak egy elmulasztott híváson. Az IP Telekom rendszere ebben segít Önnek: nincs több elveszett hívás, ezért nincs több ügyfélvesztés. 

 

De miben segít Önnek az IP Portal?

Az IP Portál abban segít Önnek, hogy egyetlen felületen látja a cégének minden kimenő, bejövő telefonhívását, azok státuszát, az SMS-eket, minden céges kommunikációt. Ez 78%-kal csökkenti az elvesztett ügyfelek számát. (A többi 22% nem az elveszett hívások miatt van)

 

Szeretnénk, ha egyetlen céget sem veszítene el.

 

Amennyiben hírlevelünk nem megfelelően jelenik meg, ide kattintva megtekintheti az online verziót.

 

Ha le szeretne iratkozni, kattintson ide